reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Chládek

Lukáš Chládek

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Píšem v práci, píšem vo voľnom čase, a keďže ľudia neradi počúvajú, svoje myšlienky im podsúvam písanou formou. Vitajte na mojom blogu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromnéKlákyho šetrný hrniecVerejné dianieSKLOWITCH & BONGULINSKYJ

reklama

Klákyho šetrný hrniec

Klákyho hrniec - Pravá hospodská česnečka

Lukáš Chládek

Klákyho hrniec - Pravá hospodská česnečka

V reštauráciách, pohostinstvách a jedálňach sa zameriavam na jedinú polievku - Česnečku. To ma oprávňuje tvrdiť, že viem, ako dobrá česnečka chutí, vyzerá a čo obsahuje. Veľmi jednoduchý recept na vynikajúcu /lepšiu ste zaručene nejedli/ cesnačku Vám ponúkam dnes.

  • 15. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Klákyho šetrný hrniec 3- Cestoviny so špenátovo-syrovou omáčkou

Lukáš Chládek

Klákyho šetrný hrniec 3- Cestoviny so špenátovo-syrovou omáčkou

Okolnosti (málo času na varenie a nižší príjem) ma prinútili pripravovať si stravu na viacero dní dopredu. Pre ľudí s nižším rozpočtom uvádzam aj orientačné ceny prísad v Kč a € s približným kurzom 25 Kč = 1 €. Ceny potravín v Prahe sú o cca. 10% vyššie, ako na Slovensku. Dnešný obed som si vymyslel sám, aj keď s podobnými kombináciami ste sa už isto stretli. Zároveň sa chcem ospravedlniť za použitie fotografie z internetu. Momentálne som totiž nemal možnosť pokrm odfotiť, takže obrázok slúži iba ilustračne.

  • 18. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 592x
  • 0
Klákyho šetrný hrniec 2- Mleté bravčové pod zemiakovou duchnou

Lukáš Chládek

Klákyho šetrný hrniec 2- Mleté bravčové pod zemiakovou duchnou

Okolnosti (málo času na varenie a nižší príjem) ma prinútili pripravovať si stravu na viacero dní dopredu. Dnešným receptom som sa inšpiroval na jedinej TV stanici, ktorú sledujem- TV PAPRIKA. Pre ľudí s nižším rozpočtom uvádzam aj orientačné ceny prísad v Kč a € s približným kurzom 25 Kč = 1 €.

  • 7. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 011x
  • 0
Klákyho šetrný hrniec 1- El Clobassi México

Lukáš Chládek

Klákyho šetrný hrniec 1- El Clobassi México

Okolnosti (málo času na varenie a nižší príjem) ma prinútili pripravovať si stravu na viacero dní dopredu. Dnešný recept je z mojej hlavy, pričom jeho výhodou je možnosť nahrádzať jednotlivé suroviny podľa vlastnej chuti a možností. Pre ľudí s nižším rozpočtom uvádzam aj orientačné ceny prísad v Kč a € s približným kurzom 25 Kč = 1 €. Ceny potravín v Prahe sú o cca. 10% vyššie, ako na Slovensku. Dnes som použil nasledovné ingrediencie:

  • 30. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 353x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu