reklama

Nenávidím Vás, pán Budík

Šesť hodín ráno? Nieje ti to priskoro? Zasa si vyspevuješ? Budíš ma, ty šialenec! Mám chuť napraviť ti tvoj digitálny ciferník. Ignorujem ťa. Dnes si ťa nevšímam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Toto je jeden z nich
Toto je jeden z nich 

---Ale nie. Vyhral si.Pre dnešok, ty ničiteľ pokoja!Keby si nebol taký dôležitý, roztrepal by som ťa o stenu.Alebo spláchol do záchoda. Áno, to by ti viac pristalo. Pomaly by si sa utopil.To mi chceš naznačiť, že ma budeš šikanovať ďalšie štyri dni?Veď to je teror! ---Prepáč, neber si to až tak k srdcu.Som ešte rozospatý, poznáš to.Veď som to bol ja, čo som ťa večer prosil, aby si mi ráno zanôtil ten starý šláger.Mimochodom, neznášam ho. Poď, naučím ťa nový. Ten starý je už ošúchaný. ---Ale nerob si veľké nádeje. V piatok to bude naposledy.Aspoň pre tento týždeň.Cez víkend si pekne na samotke v skrini.Opováž sa mi raz ukázať raz oči! Tieto naše "stretká" zostanú navždy iba pracovné.Mali by sme si vykať, bude to menej osobné.Dovidenia zajtra, pán Budík.

Lukáš Chládek

Lukáš Chládek

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Píšem v práci, píšem vo voľnom čase, a keďže ľudia neradi počúvajú, svoje myšlienky im podsúvam písanou formou. Vitajte na mojom blogu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromnéKlákyho šetrný hrniecVerejné dianieSKLOWITCH & BONGULINSKYJ

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu